858.283.4771
A Better Tomorrow
Starts

U megliu
di Oghje

Cumbatte cù u Cancer cù
Proton Therapy
Trattamentu di Radiazione

Sì avete statu diagnosticatu per a prima volta, o site di fronte à un cancheru recurrente, a protunoterapia pò esse a vostra megliu opzione cum'è unu di i trattamenti di u cancheru più sicuri è efficaci di u mondu.

A terapia protonica hè una alternativa assai menu invasiva, cunsigliata per numerosi tipi di cancre chì sò stati storicamente trattati per avvicinamenti tradiziunali cum'è chirurgia, chimioterapia è radiazzioni di raghji X. Situatu in San Diego, California Protons Cancer Therapy Center hè in prima linea di cura medica, ricerca è biotecnologia. Cù più di 50 anni di sperienza combinata di protoni, i nostri medichi famosi di u mondu utilizanu trattamenti rivoluzionarii è strumenti di lotta per u cancheru per trattà i cancre cumuni è assai rari.

rivuluziunaria
Trattamentu di Radiazione Tumore

Precisamente consegnatu in 2 millimetri, a nostra tecnulugia di scansione di fasciu di lápice modulata in intensità, offerta in tutti i cinque salotti di trattamentu, libera una alta dosi di radiazione tumbata da u cancro chì cunforma precisamente a forma è a dimensione uniche di u tumore. Questa tecnulugia altamente cible attaccà u tumore cun precisione simili à u laser, mentre chì risparmia tessuti è organi sani circundanti.

A cunniscenza
Centru di Trattamentu di u Cancru di San Diego

Casa di una di e squadre di oncologia di radiazioni più sperimentate in u mondu in u spaziu di trattamentu di protoni, i nostri duttori sò ricunnisciuti internazionalmente è ricercati da pazienti di u mondu sanu. In fattu, u nostru direttore medicu hà trattatu personalmente più di 10,000 casi di cancheru di prutata-più cà nimu in u mondu.

Classe mundiale
Centru di Trattamentu di u Cancer

Da i nostri duttori à i servizii di concierge per supportà i prugrammi, offre u più altu livellu di cura persunalizata di u paziente in u nostru centru di trattamentu di u cancer. Tuttu u nostru persunale hè dedicatu à a lotta di ognunu contr'à u cancheru è ogni ghjornu ci sforzemu di creà un ambiente induve i nostri pazienti, e so famiglie è amichi si sentenu accolti da una cumunità piena di persone amichevuli è utili chì trattanu à tutti cum'è i so membri di a famiglia.

Hè Protonoterapia
Docu per mè?

A radioterapia protonica pò esse usata esclusivamente, o in cumbinazione cù chirurgia è chimioterapia, per trattà numerosi tipi di tumori è tumori, cumprendu ma micca limitati à:

Terapia Proton vs.
Radiazzioni X-Ray Standard

A radioterapia standard à i raghji X è a terapia protonese sò tutti dui tipi di radioterapia "razza esterna". Tuttavia, e proprietà di ognunu sò assai sfarenti è risultanu in livelli variati di esposizione à a radiazione in u situ di u tumore è in i tessuti è l'organi circundanti.

Terapia Proton vs.
Radiazzioni X-Ray Standard

A radioterapia standard à i raghji X è a terapia protonese sò tutti dui tipi di radioterapia "razza esterna". Tuttavia, e proprietà di ognunu sò assai sfarenti è risultanu in livelli variati di esposizione à a radiazione in u situ di u tumore è in i tessuti è l'organi circundanti.

Dumande nantu à l'assicuranza è a copertura di trattamentu?

Studi di successu

Vuliu vive una vita longa è ùn vulia micca risicà d'avè un attaccu cardiacu o un cori, cusì aghju sceltu a terapia protonica. Dopu a mo cunsultazione cù u duttore Chang, sapiu chì California Protons hè induve aghju vulsutu esse. Passà tantu tempu cun mè è mi sentu assai cunfidendu in a so capacità.
Marti Shelton
Patient di cancru di seni
Kasey Harvey
A terapia di protoni era un "cambiamentu di ghjocu". Manca un ghjornu chì ùn pensu micca quantu furtunati eravamu à campà à sei chilometri da unu di i migliori centri di protoni in u mondu. U staffu tutale hè stupente. Cumpassiunatore, infurmatu è u seguitu era incredibile.
Babbu di Kasey Harvey
Patient Rhabdomyosarcoma Pediatria
Aghju sperimentatu micca assolutamente effetti secundari da i mio trattamenti. Aghju entrenatu e squadre di cross-country di i me omi è e donne in tutti i me trattamenti, senza mancu una sola ghjurnata. Aghju mantenutu l'intimità chì mi valore tantu cù a mo moglia, JoAnn, è stanu attivu cum'è babbu è mentor in a cumunità.
Steve Scott
Paziente di cancru di prostata
Avemu sceltu a terapia protonica per via di a so capacità di penetrà in modu sicurizatu in u troncu di u cervellu per ghjunghje à una parte di u tumore chì ùn pudia micca tuccatu prima. E postu chì a tecnulugia à i Protoni California hè a più nova è più avanzata di u paese, avemu pensatu "perchè andà in altrò?"
Babbu di Natalie Wright
Patient di Tumore di Cerveau Pediatrique
Parolle di lotta
Un blog annantu à a speranza, a curazione è a putenza di superà.